Vítejte na mém osobním blogu! Rád bych Vás provedl krátkým, srozumitelným, a přesto komplexním úvodem do realitního podnikání. Nejprve se Vám dovolím představit, poté se zaměříme na profil realitního makléře a samotné nemovitosti a v závěru se můžete dozvědět hlavní teze mého individuálního přístupu.
Zpátky do minulosti, protože ta určuje přítomnost
Prvního klienta jsem uzavřel již v 19 letech, jednalo se o životní pojištění.
Po rozmanitých manažerských zkušenostech v pojišťovnách jsem se od roku 2015 začal pohybovat v prodeji a financování nemovitostí a ustálil jsem se v České spořitelně na pozici oblastního manažera a obchodního ředitele až do roku 2020. Na Českou spořitelnu měla posléze návaznost realitní kancelář 100klíčů. Roku 2021 jsem se rozhodl založit firmu KOPECKY & Partners a postupně vytvářet a rozvíjet osobitý charakter této společnosti. Stojím za týmem, který nabízí a odvádí precizní práci.
Při pracovním kolotoči jsem nezanevřel na vzdělání a uvědomoval si jeho důležitost. Dosáhl jsem bakalářského titulu v oboru ekonomika a management na NEWTON University a k tomu jsem si na své cestě přibral MBA. Za tímto titulem stojí manažerský profesionálně vzdělávací program, který je zaměřen na prohloubení již dosažených znalostí, a zároveň získání odborného vzdělání napříč různými oblastmi managementu. Seberozvoj a vzdělávání považuji za klíčový element v průběhu celého života. A to zejména v oblasti, na kterou se specializujeme.
Dokážete si představit nezkreslený obrázek realitního makléře?
Bydlení je základní lidská potřeba – lidé budou potřebovat bydlet vždy. Někdo muže profesi realitního makléře podceňovat, přitom tato profese představuje základní a důležitý prvek při procesu prodeje. Důvěryhodnost, férovost, transparentnost a komunikace na přátelské úrovni patří mezi základní stavební pilíře realitního podnikání. Dále mezi ně patří schopnost řešit krizové situace, které jdou ruku v ruce s manažerskými zkušenostmi vznikajícími mnohdy až v samotném procesu.
Emoce a nemovitost = sehraná dvojka
Prodej nemovitosti představuje emoční záležitost jak pro kupujícího, tak pro prodávajícího. Emoce se snažím probouzet a vykreslovat pomocí prezentace nemovitosti. Zakládám si na kvalitních videích, fotografiích a samotných prohlídkách nemovitosti. Tyto položky jsou důležitým podkladem pro její zájem. Dokážu odhalit také skrytou emoci a potenciál nemovitosti a jsem připraven vynaložit maximální úsilí od samotného uzavření dohody o prodeji až po předání klíčů novým majitelům.
Co navíc nabízí moje vize?
Díky individuálnímu přístupu, smyslu pro detail a neustálému posouvání laťky, věřím, že klientům dokážu nabídnout špičkový realitní servis při prodeji nemovitosti. Proto jsem se rozhodl založit vlastní realitní kancelář, abych v tomto směru mohl zcela nerušeně pokračovat dál a plnými doušky předávat moje zapálení pro věc nejen svým klientům, ale i kolegům.
Jak probíhá standardně první společná schůzka?
Zhodnotíme technický a právní stav nemovitosti, následně proběhne konzultace a navrhneme strategii úspěšného prodeje zaměřeného na klientovy potřeby. A na konec odhadneme tržní cenu nemovitosti.
Věřím, že jste si díky úvodnímu článku vytvořili ucelený pohled na realitního makléře, jeho výhody a potřebné strategie, bez kterých se v úspěšném realitním světě neobejde.
29. 6. 2022